Google+ Followers

Apa Yang Korang Faham

Salam semua
berjumpe lagie yer kite
huhhuhu
seperti biasalah hope kowang cemua
cihat sokmo
Nas?
still macam ni demam 
masih tak mo ilang
why?
i don't know
my kurang vitamin kot.


ok 2 kali ni seperti itle nun diatas
apa yang korang fahm?
sebenarnya nas bercerita tentang ni hah...



hah nun diatas apa yang korang faham
Hati...

bak kate orang kalau berkawan
kita kenelah jage hati kawan2 kita kan2
kalau nak hati korang dijage jugaklah
kalau rase na sakit hati buatlah perngai
yang memang buat orang menyampah.
geranti
korang sakit hati
tak tahulah kalau korang ni
jenis hati kering
orang buat apa pun
macam tu jelah
hahahhahha


ok kadang2kan
kita nak sangat 
hati kita ni cakap yang baik
tak adalah buruk sangka kat orangkan
huhuhuhuhu



dan kan best 
kalau kita dapat bace hati orang
kalau dia tak puas hati kat kita 
boleh lah kita tahukan
hahhahahaha
alah macam citer
soal
"Apa Kata Hati"
alah yang raja Farah Berlakon
tu apa korang tak pernah tengok
iskh2 yang Ade awie berlakon tu
haihhhhhh tak tahu agi
hah ni die


tak tahu jugak
pergilah beli CD die
gerantilah korang akan tahu 
nas suke ayat die
"kalau awak rindu saya tengoklah KLCC" 
KlCC tu kan sepasang macam kite"
hehehhehhe
best kan

hurmmm
tulah kan kata hati tak ada sape  yang tahu
kadang2
hati kita berbicara
seolah macam berbincang dengan kita
kita yang tafsirkan
dan bermonolog dalam diri
kalau melibatkan kesedihan Ya Allah
memang sakit
nas teringat balik
kat arwah kawan nas
dia pernah cakap kat nas

"nas kau tahu tak hati kita ni hanya Allah saja yang tahu
sebab tu hati aku selalu  berbisik pada Allah (SOLAT)
sebab penawarnya hanya dia  pendamping yang paling aku percaya"
"kawan macam mana rapat pun, adik beradik pun... tak sama macam
Allah Buat pada kita
dia Lebih Memahami"

sangat rindukan 
kawan nas ni
moga dia ditempatkan 
dikalangan hamba yang beriman
amin

bila kita bicara tentang hati
ade yang cakap
ikut hati kecil jangan ikut kata hati besar 
hurmmm
yer ker
 apa yang pasti
kita tak tahu apa yang orang bercerita tentang kita
hati orang tak siapa tahu
andai baik diperkatakan tentang kita alhamdulillah
dapat pahala pada dia
tapi bile benda buruk di kata pada kita
itu antara dia dan Allah
Nas tak boleh nak hukum pun
just memaafkan kesilapan orang
walaupun sakit hati kita ni
tak siapa yang tahu
sekian

 salam

bye uols