Google+ Followers

Takziah Pada Sepupuku

Salam semua
nas harap kowang semua
sihat AlhamdUlillah
Nas kat sini buat masa ni
alhamDulilLLah di berikan
kesihatan yang ok.

OK korang ce tengok title 
nun diATAS

haiiii apa lah nas ni
citer pasal mati ni
ok2 lah korang cemua
meningati kematian tu elok tau
sekurang-kurangnya kita
boleh mentarbiah diri kita ke arah kebaikan
kita tak tahu kita mati bile
kadang2
TENGAH TIDO pun boleh mati
TENGAH MAKAN pon boleh mati
TENGAH BERGURAU SENDA pon boleh mati
bezanya kita tak tahu 
dengan cara apa kita mati nanti
sama2 lah kita mengingati kematian
sebab kematian itu pasti
untuk kita  kembali ke alam yang sebenar
dunia skrag ni hanya pinjaman sementara
yang kekal nun disana.

ok panjang lebar pulak nas
ni berceloteh
kalah ustazah
huhuhuhuhu

sebelum nas bercerita lebih panjang
sebelum tu 
sama2lah kita sedekahkan
AL_FATEHAH 
kepada suami kepada sepupu Nas
Semoga roh beliau ditempatkan dikalangan hamba yang beiman



Ok dengan Lafaz Bismillah
nas mulakan cerita nas
kadang2 kita tak sangka
di sangkakan panas hingga ke petang
rupa2nya hujan ditengahari
kusangka kan hubungan berpanjangan
rupanya hanya sampai di sini jejaknya.

bila si suami meninggal kan 
si isteri bersama 2 anak 
yang masih kecil
yang belum bersekolah
apa perasaan korang