Google+ Followers

Please Saya Hanya Manusia Biasa

Salam Semua
rase nye lama nas tak update blog buruk ni
tgk sane sini dah compang camping
sile bersihkan blog anda k....
desis dalam hati 
lalallala sambil nyapu blog 
boleh ker? imagine jer la ea
nas dah masuk dalam blog ni
huwawawawawa

Merujuk kepada pekara di atas,
apa yang korang fikir
hurmmmm
tepuk dada tanya selera kan
whatever


tak tau kenapa pagi2 ni
macam sensitif sikit
bile orang tanya macam2
be strong nas
kate dalam hati
Tapi mata ni macam tak dapat nak bendung
air mata yang nak mengalir
kali ni dah tak leh berpura pura tabah
seperti biasa
gugur jugalah air mata ni
sabar yer nas
pasti ade hikmah dengan apa yang terjadi
pedulik la apa orang  nak kate
diaorang tak rase apa yang kita rase kan
hakikat yang pahit nak telan
namun kene telan jugak
diaorang semua pandai berkata jer
itu ini semua tak betul dan pertikaikan apa saja
tanpa sedar dah menghiris perasaan orang


Please OK
saya ni manusia Biasa
TOLONG FAHAM


siapa yang rase pedas
sorry ok
just luahan dari hati 

liril lagu dalam diamku siti dan krisdayanti

Telah ku pilih jalan ini
Meski kini  ku sendiri
Renungi erti sepi
Tak lagi ada satu kata
Satu jiwa dalam cinta
Yang ada hanya hampa

Semakin terasa
Semakin berbeda
Sungguh sangat menyeksa

*Kata hatiku
Kusimpan dalam diam
Tak perlu ucap lagi

**Kau kan mengerti suatu hari
Mengapa harus terjadi
Semakin terasa
Semakin berbeda
Sungguh sangat menyeksa

Sepiku lara
Hatiku hampa
Kerana cinta
Menyeksa di dada


Lelah aku mencari
Ruang cintamu
Untuk cintaku
Bagi cinta ini

Lelah terus berlari
Tanpa bererti
Membelah hati
Terumbang-ambing dalam kebimbangan

Daku terus mencari...
Terumbang-ambing dalam kebimbangan


Yang hilang biarlah menjadi kenangan
Biarkanlah... lepaskanlah...


Telah ku pilih jalan ini
Meski ku sendiri
Renungi erti sepi


"sesungguhnya yang baik itu datangnya dari Allah, Yang buruk itu dari diri nas sendiri"

P/S: jgn berkata apa2 sekiranya kita tak berada ditempat orang yang ditimpa musibah
sebab Allah tahu kenapa ia dijadikan sedemikian