Google+ Followers

Memang SAH dia layak jadi PENGKRITIK....!

Salam semua
Sihat ker
harap sihat lah yer...
jangan sakit2 pulak
lau sakit cepat gi klinik takpun SEPITAL


Hari ni pepagi dah
lapar bebeno
macam tak cukup makan


rasenyer malam tadi dah
bedal nasi
pastu buger lagi
desert pulak HOney dew
memang lega gila and konyang
yang amat sangat la...


pepagi pulak 
selepas telan menda ni

rehat  dulu 2 jam
baru leh makan
tu pon selepas aku berhempas pulas
dengan koje yang tak sudah
melayan karenah budak2 tahap 1
iskh2
agak pening sedikit


oklah tinggalkan kisah kat atas tu
sebab 
bukan bnda yang nak diceritakan pon kan


ari ahad tu
nas ade try satu baju ni
baju ni lama dah nas buat
macam ala2 gaun tapi
dia jubah gitu
konon2 nak melaram
huhu
nasib ler buat besar jadi boleh pakai
time preggy ni

AL-MASALAH BERBANGKIT NYER
tak tahu nak sesuaikan
dengan tudung apa?





Nas memang macam ni
bila pakai baju 
nas akan suh orang tu tgkan tudung apa
yang sesuai dipakai
hurmmm
dedulu masa bujang
kawan yang akan bagi pendapat
tapi bila dah kawen ni
sape lagi kan nak diharapkan
meesti MR MIRMO saya


ok
jadi kan kisah nas keluarkan semua tudung 
kunun2 nak padankan mana yang sesuai


first tudung
nas pon tanya pada
MR hubby OK ke x
dia cakap OK JER
tapi macam tak sesuai
sebab banyak sangat manik dia 
aku pon hokey 

then tukar lagi tudung
nas pon tanya lagi
MR hubby OK ke x
yang ni tak sesuai
sebab baju dengan tudung same merah
sume merah
tak lawala

ok tukar lagi
dan kali ni dia


dah macam MOKCIK JUAL TEMPEH
sambil gelak2 kat aku'
hangin betoi kite 
suh dia pdankan dia
boleh pulak samekan aku
dengan penjual tempeh
iskh2


ok cepat aku tukar
pakai ala-ala datin pulak
dia cam ni pulak
uishhhhh
dah macam Mak Datin pulak
aku pun

semua dia complin cam pape tah
tak ada yang positif
last2 sekali dia cakap cam ni
dahlah "yang" 
nak tengok bola
aku rasa dah macam 


iskh2
pegi ambil jer tudung hitam abis cerita
begi hitam
tudung hitam
kasut merah
baju merah plain ok pe
akhirnya dia bagi suggest cam tu
OK LEGA SIKIT
dah boleh jadi pengkritik dah
iskh2

seb bek la dia bagi 
pendapat cam tu tadi
lau dia suh aku
pakai TUDUNG SAJI
kat dapo tu 
nak cam ner kan
kuang2



dan akhirnya
hari ni 
dapat satu tudung yangsesuai dengan 
baju ku tu
hihihi
terbeaek lah
nnt sabtu ni nak gi jalan nak pakai dia
beli kat kawan jer
hoyeaayyyy



bye
jumpe lagi dilain entry


"sesungguhnya yang baik itu datangnya dari Allah yang buruk tu
datang dari diri nas sendiri"