Google+ Followers

Lekor/ Losong Terengganu Terbaik Derr

Salam Jumaat semua
moge hari ni membawa seribu makna bagi
pembaca belog nas ni
 amin


Cer jeling sikit TITLE diatas tu
terliur den dibueknyo

baru2 ade kawan nas ni baru balik 
dari terengganu
dia bagi keropok lekor yang dah siap di goweng
fresh form ganu
wahhhh
sangat sedap hokey
sangat mengemari kopok losong/ kepok lekor
yang dari Terengganu
sebab sedap giler



actuly dulu mase jenjalan kat ganu
pantang ade owang jual 
kepok lekor
mesti kami akan benti
cz nak makan kepok kat kedai tu jugakkk
yang terbaik di Terengganu
suke2 juta2 kali

laaaa
ni rase macam ngidam balik
nak makan kepok ni
nak yang fersh dari ganu
sebab yang dari sane 
memang kaw2 sedap and fresh
cz terasa giler2 ikan dia
Terbaik la Kepok Lekor Terengganu
I love u la....






kalau ade AWARD
untuk kepok lekor paling sedap
i bagi kat Negeri Terenganu
TERBAIK DERR

nahhh amik AWARD NI




Now nak sevey 
kot2 ade yang jual by pos laju
laa ni nak pi ganu memang tak leh dah
maso dok mengizinkan..
kalau ade kawan2 ganu  nak balik ganu tu
kirim kepok lekor  na..
hihihi 
takpun kalau kengkawan ade tau website yang
jual kepok lekor/ losong
by pos laju bagitau kiter ea...
hihihi 
ngidam mengalahkan ibu ngandung
adekah????

hihihi