Google+ Followers

Selamat Tinggal

Salam semua 
lagi beberapa jam saja kan
2013 akan ucapkan selamat tinggal pada kita semua
pejam celik pejam celik
dah nak ketahun 2014
 umur pon rase- rase  macam dah tetambah lagi satu angka
alhamdulillah masih berpeluang
berhijrah di bumi Allah ni
moga terus dibawah lindungannya.

mybe ramai sangat yang
dah tertunai impian bagi tahun 2013 kan
lau dah tertunai Alhamdulillah
lau ade yang tak terunai tu takpe
boleh extand ke tahun hadapanya
yang penting 
Usaha mau ada maaaa..

bile cerita tentang
tahun hadapan
rase sayang bebeno nak tinggalkan
tahun 2013 ni
yang terlalu bermakna
salah satunya
anugerah dari ilahi
anugerah terindah
cahaya pencinta
iaitu dengan kehadiran
hero kecil kami
Muhammad Zahin Muhaimin
Alhamdulillah
dah menjangkau 7 bulan dah dia
dah banyak akal budak kecik ni
lagi2 bila aku makan
belum masuk mulut aku dah dia mengangga nak jugak
kang tak bagi 
melalak sakan
dah tu bila nampak nas bersiap-siap pakai tudung
haaa dak tecik mula la buat perangai 
nangis ETC
cz nak suh kita dukung dia
dia pon dah dapat agak mama dia nak gi jenjalan
padahal saje jer test tudung tu cz baru belikan hahahah
ok bila satu hari tak nmpk bapak dia
asik ngdap aku jer
then dia naik busan kot
iskhhh dak kecik ni demand ok
then bila bapak dia balik
hamboi terus terpa
dah tak pandang aku pon
siap berpaling bila aku nak ambil
haiii macam2 lah si zahin ni
gigitttt kang pipi tu
gerammm ni...

ok biasalah bila mlm abah dia
sibuk bermuka buku
yang dak kecik duk tengah2
dia pon sibuk la jerit2
macam tak puas hati
apa tah yang dia tak puas hati
padahal abah dia bukak resepi 
buat Lasagnea jer...
hadoiii la

ehhhh panjang pulak
kite tercerita pasal budak kecik ni
padahal tajuk entry lain..
iskh2 sorry ok

sebenarnya nak 
saja nak ucap selmat tinggal 2013

ok jumpe laie di lain entri
lau sempat nanti
kita update lagi ea
rase tulis pon dah hape2
kejap nama kejap2 aku
mood mengantuk sudah sampai seru...
moh la kite sambung koreje 
sebelum menjelang 2014
yang penting atitude yang malas2
tu ubah ok
bye


jumpe laie ea...